Torstai 19.03.2020

Uusia tekijöitä ja päivitettyjä yhteystietoja liiton toimintaan

1.4.2020 alkaen on tehty seuraavia nimityksiä liiton toimintaan.

1. Sari Paukkunen on nimetty vahvin lajien lajikoordinaattoriksi, jonka toimenkuvana on liiton tunnettavuuden nostaminen ja jäsenhankinnan kehitys. Saria tulet tapaamaan lajien esittelypäivissä saleilla, messuilla sekä muissa liiton toiminnoissa ja lisäksi Sari on yksi liiton some-tiimin jäsenistä.

Sari toimii osa-aikaisesti ja hänet tavoittaa sähköpostilla osoitteesta: sari(@)suomenvoimalajiliitto.fi

2. Aiemmin vain tankotanssipuolella toiminut Heidi Tiusanen on 1.4. alkaen koko liiton jäsensihteeri (toimii osa-aikaisesti) hän vastaa osin info(@)suomenvoimalajiliitto.fi vastaamisesta, seuran vaihdoista jne ja kuuluu liiton sometiimiin.

3. Otevoiman lajikoordinaattori Jouni Mähösen tavoittaa jatkossa sähköpostilla osoitteesta jouni(@)suomenvoimalajiliitto.fi.

4. Tankotanssissa info(@)tankotanssi.fi osoitteessa vastaavat jatkossa Heidi Lukkarinen ja (varalla Martta Kallas-Mäki). Kilpailuasioissa, kilpailijat(@)tankotanssi.fi osoitteessa urheilijoita ja valmentajia auttaaPaula Vuorinen (varalla Heidi Tiusanen).

Liiton päivitetyt yhteystiedot löydät kokonaisuudessaan alla olevan linkin kautta:

Huomioithan, että liiton toimihenkilöiden henkilökohtaiset sosiaalisen median kanavat eivät ole liiton virallisia yhteydenotto- tai tiedotuskanavia. Otathan siis aina yhteyden virallisen yhteyteysosoitteen kautta, jolloin kunnioitamme henkilöiden omaa aikaa ja tilaa sekä mahdollistamme esimerkiksi loma- ja sairastapauksissa sen, että varahenkilöt pystyvät vastaamaan viesteihin.

Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin mahdollisimman nopeasti - kuitenkin enintään yhden viikon kuluessa.